torsdag 31. mai 2012

The Ultimate fighter Finale


Dette er mitt første innlegg som blogger. Fant noen kamper i helgen som du kanskje kan dra nytte av. Rører ikke mer rundt i grøten, første kamp under lupen er:


7 - 0 - 0vs
5 - 1 - 1






Disse 2 er finalister i denne sesongens The ultimate fighter Live, hvor begge 2 har kjempet seg igjennom 3 motstandere hver får å komme til finalen.





Mike Chiesa er en grappler, å vil helst ha kampen ned på bakken. Helst med en gang. Slår som regel 1-2 slag før han prøver på et takedown, noe han er ganske god til. Han blir kalt "the comeback kid" fordi han har hatt noen jevne kamper, og fordi han har vunnet kamper han egentlig burde tapt. Før han kom inn i huset hadde han vunnet 5 kamper på submission og 2 decisions. Inne i huset har han også en TKO, og en KO. Men det er ikke noe å skryte av,
en heavy hitter er han ikke. Disse 2 kom fra slag i guarden, eller rygg hvor motstander ikke lenger kan forsvare seg selv. Så kommer jeg til hvorfor jeg vet Chiesa taper, han klarer ikke ta imot slag. Flere ganger i kamper jeg har sett med han, har han nesten lagt seg ned for å dø  etter få slag, trenger ikke være et hardt slag en gang. Jeg mener han har hatt mye flaks for å nå til finalen. 

Al Iaquinta derimot er en som liker å sloss, han hadde kanskje den mest brutale knockouten i sesongens kamper, hvor publikum bare satt målløse tilbake. Han hadde også flere vanskelige motstandere en Chiesa. Al Iaquinta angriper hele tiden, slår hardt, og mangler medlidenhet. Kanskje en av de mest dedikerte, og sportslige i denne sesongen. Har hatt øynene på premien hele tiden, noe Chiesa har slitt med pga faren han mistet underveis.
Al Iaquinta er også en veldig god bryter, så han skal ikke ha noe problem med å holde denne kampen på bena.

Jeg startet med denne kampen fordi det er greit å starte sikkert.
Al Iaquinta vinner, ganske sikker på at det blir enten KO\TKO til Iaquinta. Si ifra hvis noen finner dette spillet.

Units : 4\10

Pinnacle 1.388
Bet365 1.33
Comeon 1.31

Denne kampen kombinerer jeg faktisk med flere av lørdagens spill, som en oddsbuffer.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar